Cooperativa Galliners
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» comanda sabons eco
por Alex Monras Dt Jul 01, 2014 10:42 am

» missatge de prova
por Natàlia Monràs Dt Jul 01, 2014 5:43 am

» comanda cervesa artesana
por ramon Dl Jun 30, 2014 8:56 am

» Estocatge a la impremta
por Alex Monras Dc Jun 25, 2014 1:43 pm

» Com estimular la participació al fòrum?
por Alex Monras Dc Jun 25, 2014 10:48 am


Com estimular la participació al fòrum?

3 participantes

Ir abajo

Com estimular la participació al fòrum? Empty Com estimular la participació al fòrum?

Missatge por Alex Monras Dv Jun 20, 2014 2:51 pm

Gens malament. En 24h tenim 9 usuaris i 22 missatges. Jo diria que la cosa pot funcionar. Pero crec que falta algo més, perquè tots tenim la nostra vida i inevitablement acabarem deixant d'entrar al fòrum si no hi ha quelcom que ens ho recordi. Es corre el risc que al final uns quants tinguin les seves converses al fòrum al marge de la comunitat de la cooperativa.

A més hi ha unes 20 persones que tot i haver rebut l'anunci no s'han enregistrat, i probablement a hores d'ara la majoria ja ni se'n recorden.

He estat sopesant les possibilitats que hi ha per estimular la participació en el fòrum, i crec que alguna d'aquestes opcions aniria bé:


  1. Enviar de tant en tant un resum al Google Groups amb els temes que s'estan tractant. Sona fàcil però és un conyàs, i no trobo forma de fer-ho automàticament.
  2. Que cada nou tema arribés a tothom de la llista Google Groups. Al menys així tots seriem conscients que tal tema està obert a debat al fòrum. Subseguents respostes no haurien d'arribar a tothom, només a la gent que li interessi el tema.
  3. L'ideal seria que tothom rebés un email amb el títol, (potser el missatge original) i links amb la opció [seguir aquest tema], [contestar], etc... D'aquesta manera, si ignores el mail, ja no tornes a rebre més info sobre el tema, i si t'interessa hi participes, o no.


Tinc alguna idea de com implementar el 2, però l'1 i el 3 és difícil, especialment amb la gent que no està enregistrada.

La sol.lució per a 2 és la següent: Es crea un nou usuari "Coope" al fòrum amb l'adreça coopegalliners@googlegroups.com, i a continuació s'estableix la opció " Vigilar els nous missatges d'aquest fòrum" al "Fòrum de Debat" i possiblement també a "Anuncis".

Això farà que l'usuari "Coope" rebrà a l'adreça coopegalliners@googlegroups.com una notificació amb cada nou tema en el "Fòrum de Debat", de manera que aquest mail arribarà a tothom. 

El que no sé és exactament com serà aquest email de notificació, no sé si contindrà el text del missatge o només el títol, o simplement dira "hi ha un tema nou a Fòrum de Debat", o potser pitjor: "There is a new thread in a forum".

Per altra banda, hi ha bones raons per no voler que els missatges a través de googlegroups continguin el text del nou tema. Podria passar que la gent es posés a contestar per email directament, lo qual pot no interessar a tothom, i a més desvirtua la funció del fòrum.

Tampoc se si hi pot haver problemes en donar d'alta una adreça de googlegroups com a usuari del fòrum. No ho sabrem fins que ho probem. Però per això sempre es podria trobar una sol.lució.

Que us sembla? Alternatives/suggerències?


Editat per darrera vegada per Alex Monras el Dc Jun 25, 2014 10:49 am, editat 1 cop en total

Alex Monras
Admin

Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 17/06/2014
Edad : 45

https://cooperativagalliners.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Com estimular la participació al fòrum? Empty Re: Com estimular la participació al fòrum?

Missatge por Joan Viñas Puig Dl Jun 23, 2014 8:32 am

Hola a totes, i felicitats Alex per la feina i la reflexió fetes.

Jo proposaria provar la proposta 2 (Que cada nou tema arribés a tothom de la llista Google Groups. Al menys així tots seriem conscients que tal tema està obert a debat al fòrum. Subseguents respostes no haurien d'arribar a tothom, només a la gent que li interessi el tema).

Al cap d'un cert temps ho valorem i, si cal, fem canvis.

Salut i alegria,
Joan

Joan Viñas Puig

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 20/06/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Com estimular la participació al fòrum? Empty Re: Com estimular la participació al fòrum?

Missatge por ramon Dc Jun 25, 2014 10:39 am

dacord amb metode 2

els avisos són amb link per entrar al forum, almenys els que he rebut jo.


ramon

Nombre de missatges : 12
Data d'inscripció : 18/06/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Com estimular la participació al fòrum? Empty Re: Com estimular la participació al fòrum?

Missatge por Alex Monras Dc Jun 25, 2014 10:48 am

Si, jo també penso que la opcio 2 és la més adient. Per cert, em vaig equivocar i el que explico és la forma d'implementar la opció 2, no la 1. Corregeixo el post.

Probaré de crear un nou usuari al fòrum. Per començar a fer proves, donaré una adreça meva, perque no arribi a tothom els tipics missatges de "t'has inscrit al forum. Fes click aqui per confirmar l'alta", etc...

Quan tot funcioni ho canviare a cooperativagalliners@googlegroups.com

Per altra banda miraré si es poden personalitzar els missatges de notificació per tal de fer-ho el més clar i visual possible. Però això em portara una mica més de temps

Alex Monras
Admin

Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 17/06/2014
Edad : 45

https://cooperativagalliners.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Com estimular la participació al fòrum? Empty Re: Com estimular la participació al fòrum?

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum